Paradiznik.si.com je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje PANNTOUR Andrej Jakolič s.p., z glavnim sedežem na naslovu Krčevina pri Ptuju 71A, 2250 Ptuj, matična številka 8244359000, davčna številka: 15703363, v nadaljevanju »ponudnik«. Z uporabo spletne strani se strinjate z navedenimi pogoji, zato je zaželeno, da si jih preberete. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Paradiznik.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Splošni pogoji spletne trgovine www.paradiznik.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Spletna trgovina Paradiznik.si jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim, oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Vse cene v spletni trgovini Paradiznik.si so navedene v EUR. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Na artiklu so cene navedene kot redna prodajna cena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Od tega trenutka so pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu ponudnika. Kupec pa lahko do nje dostopa kadar koli z svojim uporabniškem imenom in geslom.
Spletna trgovina Paradiznik.si nudi naslednje načine plačila na daljavo:
Plačilo na TRR podjetja je mogoče samo vnaprej kot predplačilo. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Plačilo po povzetju
Če izberete plačilo po povzetju, se zaračuna dodatna pristojbina v višini 2,00 €.
Dodaten strošek je lahko poštna provizija, ki ga zaračuna Pošta Slovenije samo pri plačilu paketov z odkupnino (plačilo položnice). Strošek provizije se zaračuna po aktualnem ceniku pošte. V izogib poštni proviziji priporočamo plačilo »po predračunu«. Ni nobenih dodatnih stroškov. Pošta vam paket samo dostavi.
Paradiznik.si (ponudnik) se trudi izdelke dostaviti v obljubljenem roku. Izdelke dostavljamo v večini primerov s Pošto Slovenije, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Dostava je popolnoma varna in za vse nakupe mogoča samo na naslovu v Sloveniji. Hitra ali osebna dostava je mogoča samo na območju določenih mest.
Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s ponudnika na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik. Če je potrošnik naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil ponudnik, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na to na kupca ob dostavi blaga prevozniku.
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi, bo blago odpremljeno z naše strani v roku 2-3 delovnih dni. Če katerega od naročenih izdelkov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena naslednji delovni dan, ko izdelek prejmemo na zalogo. V kolikor izdelek trenutno ni na zalogi, bomo o roku izdobave stranko sprotno obveščali.
Po prejemu vašega naročila oziroma potrditve plačila (*) začnemo z aktivnostmi za pošiljanje oziroma pripravo vašega naročila. Ko je pošiljka pripravljena, prejmete elektronsko pošto.
* pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejemu informacije o prilivu sredstev na naš transakcijski račun.
Strošek dostave je naveden v objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.
Cenik dostave glede na vrednost nakupa:
Dostava se vrši med tednom in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljavec dostavne službe pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji prevzemni enoti.
Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v roku dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost, če ponudnika o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev od ugotovitve neskladnosti. V obvestilo o neskladnosti mora potrošnik natančno opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da blago pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti račun, pogodbo ali drug dokument, ki potrjuje nakup. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik posreduje na info@paradiznik.si, ali ga osebno odda na naslovu: PANNTOUR Andrej Jakolič s.p., Krčevina pri Ptuju 71A, Ptuj, 2250 Ptuj.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve za skladnost blaga):
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka (subjektivne zahteve za skladnost blaga) mora blago tudi (objektivne zahteve za skladnost blaga):
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, kot jih določa veljavna zakonodaja o varstvu potrošnikov, potrošnik pa je ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Potrošnik lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je ponudnika obvestil o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnika potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni, pri čemer bo ponudnik obvestil potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
Potrošnik, ki ponudnika pravilno obvesti o neskladnosti, lahko po sledečem vrstnem redu zahteva od ponudnika:
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Če se je neskladnost pojavila v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe se lahko poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupnina se vrne potrošniku na enak način, kot je potrošnik izvedel plačilo.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
Kako vrnem izdelek?
Pošljite nam elektronsko sporočilo na info@paradiznik.si, v zadevi napišite »Vračilo [številka naročila]«.
Izpolnite dokument za vračila in ga skupaj s kopijo računa priložite pošiljki. Dokument najdete TUKAJ.
Vrnjen izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Prav tako mora biti izdelek vrnjen v originalni embalaži z vsemi priročniki in garancijo. Pri vračilu naj bo priložena tudi kopija računa.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Pri vračanju izdelka ponudnik ne krije stroškov pošiljanja, ampak potrošnik. Razen v primerih kjer je ponudnik odgovoren za napako. Prav tako paketov z odkupnino ne sprejemamo.
Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti Vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga. Tudi v primeru, ko ugotovite, da je strošek pošiljanja previsok, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga:
Možnost vračila izdelka ni namenjeno temu, da bi potrošnik izdelek testiral 15 dni nato pa ga vrnil, je samo garancija, ker si izdelka niste mogli fizično ogledati pred nakupom, da če vam ni všeč ga lahko vrnete. Pazljivo odprite embalažo, oglejte si izdelek, v kolikor vam ni všeč ga previdno zapakirajte in vrnite nazaj na naš naslov.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primeru pritožb, sporov, težav, se potrošnik na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 071 414 131, ali po elektronski pošti na info@paradiznik.si. Postopek obravnave je zaupen.
Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Spletna trgovina Paradiznik.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Podatki o ponudniku se nahajajo na strani Kontakt, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.
Ptuj, 1. 2. 2024