S spletno trgovino paradižnik.si (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje Panntour Andrej Jakolič s.p. Krčevina pri Ptuju 71a, 2250 Ptuj, davčna številka 15703363, vpisano v poslovni register RS pod številko 8244359000. ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Podjetje Panntour Andrej Jakolič s.p. je z namenom trženja semenskega materiala vpisano tudi v SEME register pri UVHVVR pod številko 1341163 in v seznam izvajalcev poslovne dejavnosti (FITO - register) pri UVHVVR pod številko SI-1341163.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Vrste uporabnikov
Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.
Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
-
podatke o podjetju Panntour Andrej Jakolič s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
-
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-
bistvene lastnosti artiklov,
-
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
-
pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
-
cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
-
način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
-
časovno veljavnost ponudbe,
-
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
-
pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine prodajalca v spletni trgovini ažurira.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je v spletni trgovini na spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina podjetja Panntour Andrej Jakolič s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo v spletni trgovini). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot prodajalca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
Postopek nakupa
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe.
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
-
iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
-
izbor izdelka za nakup;
-
določitev količine izdelka za nakup pred oddajo v košarico (s klikom na “+” ali “-”);
-
dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico (s klikom na “dodaj v košarico”);
-
določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici (s klikom na “+” ali “-”);
-
pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
-
izbor načina dostave izdelka (klik na izbor);
-
izbor načina plačila (klik na izbor);
-
pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
-
potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (s klikom na "kupite sedaj").
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila.
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
-
vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
-
vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
-
spreminja izbrano količino posameznega (s klikom na “+” ali “-”) izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
-
odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice (s klikom na “X”)
Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
-
Plačilo po predračunu: Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na banki.
-
Plačilo po povzetju (dostava Pošte Slovenije) Po prejetju paketa, ki vam ga bo dostavila Pošta Slovenije, boste poravnali celoten znesek.
-
Plačilo s plačilnimi karticami prek sistema Paypal.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila. Strošek dostave je ne spremenljiv in znaša 3€ za vsako oddano naročilo. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Čas in način dostave.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta bodo realizirana najkasneje naslednji delovni dan.
V primeru, da se za način plačila izbere nakazilo na bančni račun (plačilo po predračunu na TRR), bodo naročila procesirana in odposlana po prejemu plačila.
Običajno je po odposlani pošiljki rok dostave od enega do dveh dni, razen med vikendi in prazniki. Za morebitne zamude pri dostavi blaga ne prevzemamo odgovornosti, saj je Pošta Slovenija dolžna storitev dostave izvršiti v navedenih rokih.
V primeru, da ste morda naročili izdelke, ki jih zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko posredovanih kontaktnih podatkov, torej bodisi e-pošte ali kar preko telefona.
Dostava je možna zgolj na naslove ki se nahjajo v Republiki Sloveniji. Čezmenje dosta prodajalec ne omogoča.
Izdaja računa
Prodajalec ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Cene
Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine na spletnem mestu www.paradiznik.si.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV)
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočila odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.
Postopek obveščanja o nakupu
Če se število naročenih izdelkov ne sklada s prejetimi, ali pa sklepate, da je prišlo med prevozom do poškodbe blaga, se obrnite na dostavno službo, ki je dostavo izvršila. Kontaktni podatki so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete od dostavne službe. Če sumite na poškodbo blaga med prevozom storite pregled takoj in vpričo dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodbe blaga ali prevzete količine dostavna služba upošteva le v izjemnih primerih, zato jih tudi prodajalec ne more rešiti ali upoštevati.
Vračilo izdelkov v 14 dneh (odstop od pogodbe)
Kupec ima pri pogodbah na daljavo pravico, da v roku 14 dni po prejemu naročenega blaga na naš naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi za to morali navesti razlog svoje odločitve. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Edini strošek, ki kupca bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga (stroški pošiljanja). O morebitnem vračilu blaga nas lahko obvestite na elektronsko pošto info@paradiznik.si, ali pošti na naslov Panntour Andrej Jakolič s.p. Krčevina pri Ptuju 71 a, 2250 Ptuj ali na telefonsko številko 051 844 794 Izdelek, ki ga kupec vrača mora biti kolikor je možno skrbno zapakiran in v prvotnem stanju.
Potrošnik lahko obvestilo o odstopu predloži preko obrazca za odstop od pogodbe ki je dosegljiv TUKAJ ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop pogodbe.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik lahko opravi ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Vračilo kupnine bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni. Vračilo kupnine bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Pravice potrošnika v zvezi z garancijo, stvarnimi napakami, odstopom od pogodbe in nepravilno opravljenih storitev bolj podrobno ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pritožbe in spori
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Panntour Andrej Jakolič s.p., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcu na spodnji povezavi.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.